Під час організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання ліцей використовує технічні засоби комунікації, а саме:
– Meet, Zoom – для проведення онлайн-уроків (синхронний режим);
– Google Classroom – для публікації завдань, додаткових матеріалів та посилань із відеопоясненнями та перевірки виконаних робіт (асинхронний режим);
– Viber – індивідуальні та групові бесіди, обмін файлами, миттєвими повідомленнями, посиланнями тощо.
При цьому обсяг навчального часу, що забезпечується в синхронному режимі, визначається педагогічним працівником і не може бути менше 30 відсотків (решта навчального часу організовується в асинхронному режимі).
Тривалість уроку в синхронному форматі
не повинна перевищувати для учнів:
Клас К-ть уроків протягом дня Тривалість 1 уроку
1-2 3 20 хв
2 30 хв
3-4 4 20 хв
3 30 хв
5-6 4 25 хв
7-9 5 25 хв
10-11 5 30 хв
Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров’я, відсутність доступу (обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо), заклад забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів (телефонний зв’язок тощо).
Форма організації освітнього процесу залежить від безпекової ситуації в населеному пункті. Запровадження та організація освітнього процесу в певному режимі, у тому числі у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення, здійснюється відповідно до листа МОН від 30.06.2022 № 1/7322- 22 «Про організацію 2022/2023 навчального року».
У рамках академічної свободи вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, ураховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.
Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку:
формування компетентностей;
розвитку компетентностей;
перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;
корекції основних компетентностей;
комбінований урок.
Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відеоуроки, прес-конференції, ділові ігри тощо.
В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:
На допомогу вчителям і учням:
Пам'ятка для учнів "Вчимося за технологіями дистанційного навчання"
Learning Apps - інтерактивні вправи, вікторини, ігри
Seterra Online - безкоштовні картографічні вікторини
НОВА ШКОЛА - Мультимедійні уроки
Немає коментарів:
Дописати коментар