Дистанційне навчання


Під час  організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання ліцей використовує технічні засоби комунікації, а саме:

–  Meet, Zoom – для проведення онлайн-уроків (синхронний режим);

–  Google Classroom – для публікації завдань, додаткових матеріалів та посилань із відеопоясненнями та перевірки виконаних робіт  (асинхронний режим);

– Viber – індивідуальні та групові бесіди, обмін файлами, миттєвими повідомленнями, посиланнями тощо.

          При цьому обсяг навчального часу, що забезпечується в синхронному режимі, визначається педагогічним працівником і не може бути менше 30 відсотків (решта навчального часу організовується в асинхронному режимі).

Тривалість уроку в синхронному форматі

не повинна перевищувати для учнів:

​Клас        К-ть уроків протягом дня                              Тривалість 1 уроку 

1-2                   3                                                                              20 хв 

                        2                                                                              30 хв 

3-4                   4                                                                              20 хв 

                        3                                                                              30 хв

5-6                   4                                                                              25 хв 

7-9                   5                                                                              25 хв 

10-11               5                                                                              30 хв

 

Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров’я, відсутність доступу (обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо), заклад забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів (телефонний зв’язок тощо).   

Форма організації освітнього процесу залежить від безпекової ситуації в населеному пункті. Запровадження та організація освітнього процесу в певному режимі, у тому числі у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення, здійснюється відповідно до листа МОН від 30.06.2022 № 1/7322- 22 «Про організацію 2022/2023 навчального року». 

У рамках академічної свободи вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, ураховуючи  конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

 Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку:

  • формування компетентностей; 

  • розвитку компетентностей;

  • перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;

  • корекції основних компетентностей;

  • комбінований урок.

Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відеоуроки, прес-конференції, ділові ігри тощо.

 

В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:

На допомогу вчителям і учням:

Пам'ятка для учнів "Вчимося за технологіями дистанційного навчання"

 

Всеукраїнська школа онлайн 


Learning Apps - інтерактивні вправи, вікторини, ігри


Seterra Online - безкоштовні картографічні вікторини


НОВА ШКОЛАМультимедійні уроки















6 клас





 7 клас





Немає коментарів:

Дописати коментар